Jumaat, 11 Disember 2009

PAS tipu Kelab Penyokongnya

Pepatah mengatakan 'Cakap Siang Pandang-pandang,cakap Malam Dengar-dengar...kalau tak silap Temanlah...
Memang cakap senang , nak laksana yang payah..itulah yang berlaku terhadap KPP ..mereka berarak ke sana ke mari dalam PRU dan PRK ,berkempen memujuk masyarakat Cina bagi memastikan kemenangan calon PAS,tapi apa faedahnya.

TEMAN tertarik dengan petikan surat ini....... PAS UNTUK SEMUA HANYA CAKAP KOSONG..!

Saya merujuk berita Malaysiakini "PAS digesa beri keahlian penuh pada bukan Islam."Saya setuju dengan kenyataan ketua Pemuda Gerakan Kedah, Tan Keng Liang yang "menyifatkan cadangan PAS untuk menjadikan Kelab Penyokong PAS (KPP) sebagai satu sayap parti itu merupakan satu bentuk diskriminasi terhadap orang bukan Islam".Sejak pilihan raya umum tahun lepas, PAS selalu kata, "PAS untuk Semua". Ramai orang termasuk saya, yang berasal dari Perak percaya PAS mungkin akan bertindak adil kepada bukan Islam.Tetapi, kenapa PAS tidak sanggup untuk membuka keahlian penuh kepada penyokong kuat bukan Islam mereka di KPP? Mana keikhlasan PAS kepada orang bukan Islam?Kalau PAS tidak boleh adil kepada penyokongnya sendiri, saya rasa mereka tidak akan adil kepada rakyat biasa. "PAS untuk Semua" hanya cakap kosong.Saya berasa kesal sebagai orang bukan Islam yang pernah memberi undi kepada PAS pada pilihan raya tahun lalu.

Ini baru satu surat dari penyokong PAS yang termakan tipudaya PAS, bagaimana yang lain? Teman rasa ramai lagi yang terpedaya pada PRU lepas dan PRK selepas itu.

Kembalilah KPP kepangkal jalan..BUBARKAN saja... Lebih baik anda jadi rakyat yang pandai menilai mana yang baik dan buruk,yang bohong dan yang benar.

KACA DAN INTAN HAMPIR SERUPA..Hanya akal yang bisa membezakan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan