Sabtu, 25 Disember 2010

IMPIAN HAMPA bakal PM?

Angan-angan Anwar seperti debu di atas pasir

KUALA LUMPUR 24 Dis. – Angan-angan dan cita-cita Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) Datuk Seri Anwar Ibrahim yang tidak mempunyai batasan itu diibaratkan sebagai debu di atas pasir.
Bekas rakan karib Anwar, Datuk S. Nallakarupan berkata, mengikut rekod, apa yang dilakukan Anwar selama ini semata-mata untuk memenuhi impiannya menjadi Perdana Menteri.
“Saya katakan impiannya itu seperti debu di atas pasir berdasarkan rekodnya sebelum ini dan juga sikapnya yang tidak seperti pemimpin Malaysia yang lain.
“Anwar tidak peduli apa yang akan terjadi kepada bangsa dan negaranya dan berbuat apa sahaja asalkan impiannya menjadi Perdana Menteri menjadi kenyataan,” katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.

komen UG... Itulah Anwar yang sebenarnya.Memang beliau terus 'berjuang' menegakkan benang basahnya,biarpun satu persatu pembohongannya telah terbongkar.Biarpun juga pemimpin kanan  PKR keluar-masuk silih berganti.Namun cita-cita  menjadi PM tetap 'MEMBARA' biarpun sokongan dan kepercayaan pengikutnya semakin malap dan hampir padam...


Hanya PAS yang buat-buat tak faham dengan retoriknya...dan DAP punya agenda untuk memperkudakannya...



1 ulasan:

  1. Macamane tak hampa kalau impian tu tinggi sangat dan tak mengukur ke baju sendiri...

    Kalu impi nak jadi pencacai angkat taik, kan dah lama boleh capai!!

    Anwar Al Juburi Ali Israel

    Tolak Anwar, bangsa selamat, agama tersemat!!

    BalasPadam