Isnin, 13 Disember 2010

KONSPIRASI LAGI.....peringkat DUNIA agaknya?

Menteri Mentor Singapura Lee Kuan Yew tahu tentang kegiatan Datuk Seri Anwar Ibrahim kata Tun Mahathir mengulas laporan akhbar bahawa agensi perisikan Singapura mengesahkan kegiatan Ketua Pembangkang itu berdasarkan bukti daripada risikan teknikal yang dilakukan agensi itu,menurut laporan Wikileaks yang disiarkan oleh The Sydney Morning Herald dan The Sun-Herald

 Cawangan Khas Malaysia telah berpakat dengan agensi Perisikan Singapura untuk membuat 'KONSPIRASI PERINGKAT TERTINGGI' bagi menghalang kemaraan Anwar serta Pakatan rakyat ke Putrajaya.Demikian kata....
Pengarah komunikasi PKR, Nik Nazmi Nik Ahmad......Perkara sebenarnya berlaku ialah -Satu kabel Jabatan Negara Amerika yang bocor,  pegawai perisikan Singapura dan Australia percaya beliau memang terlibat dengan perilaku dalam tuduhan yang sedang dihadapinya.

NONEKabel itu adalah salah satu daripada 250,000 kabel diplomatik di antara Jabatan Negara Amerika dengan kedutaannya di seluruh dunia yang telah didedahkan Wikileaks di Internet.

Menurut akhbar Australia, The Sun-Herald, kabel tersebut mendedahkan bahawa pegawai perisikan Singapura dan menteri kanan Lee Kuan Yew telah memberitahu pejabat Agensi Perisikan Australia bagi Penilaian Nasional (ONA), bahawa "ketua pembangkang Anwar 'memang melakukan dakwaan perilaku yang sedang dihadapinya'. "sumber malaysiakini.

BEGITULAH....Juak-juak TAKSUB Anwar...Mereka tetap menafikan laporan dari siapa pun yang tidak memihak
kepada mereka.Lalu menuduh ini kerja BN atau UMNO
BERKONSPIRASI dengan sipelapor...HA..HA..HA... lucu pulak jadinya BN dengan PAP tu siapa
lebih-lebih lagi Pihak Australia.Selama ni Anwar round the world menegakkan benang basahnya dan menjatuhkan imej negara....ada orang peduli,malah ramai yang menyokongnya.
KINI laporan Wikileaks berdasarkan apa yang mereka dapat...berapa banyak pulak jika BN nak bayar laporan yang belum tentu selamat jika BERKONSPIRASI..!


BERAPA BANYAK KONSPIRASI DAH..Dari dulu sampai sekarang.....
RAKYAT DAH BOLEH MENILAI KEADAAN SEBENAR......

1 ulasan:

  1. hahaha.... kalau biasa putar alam.. sampai mati pon akan diputarnya!!!.. mati pucuk laaaa!! hahaha

    BalasPadam