Jumaat, 15 Ogos 2014

POLITIK UGUT MEREBAK DALAM PAS

NASRUDDIN HASSAN

KERANA ANWAR DAN PKR DALAM ISU MB SELANGOR PAS JADI MANGSA KECELARUAN.....NASRUDDIN HASSAN MELIHAT SENARIO ITU DAN MENJADI KEBIMBANGAN PAS JUGA.....


KUALA LUMPUR 14 Ogos - Ahli Jawatankuasa Kerja Pas Pusat, Nasrudin Hassan melahirkan kebimbangan terhadap budaya politik ugutan yang dikatakan semakin merebak dalam Pas berikutan krisis perebutan kuasa yang melingkari kerusi panas Menteri Besar Selangor.
Beliau yang dipetik melalui laman Facebook miliknya mempersoalkan jika proses penyaringan secara semula jadi sedang berlaku di dalam Pas ketika ini terhadap mana-mana pemimpin yang tidak patuh kepada pendirian parti.
Nasrudin dipercayai merujuk kepada tindakan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Pas Selangor, Saari Sungib apabila meletakkan gambar cetakan paparan skrin laporan sebuah portal di dalam Facebooknya berhubung kesanggupan Saari menjadi ADUN Bebas jika sokongannya kepada Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail sebagai Menteri Besar Selangor yang baharu tidak diterima Pas.
"Budaya politik ugut sudah merebak masuk dalam Pas. Apakah proses penyaringan sedang berlaku secara nature (semula jadi)? Semoga Allah selamatkan jemaah ini daripada mereka yang ada hasrat merosakkannya.
"Juga Allah memberi kekuatan dan petunjuk kepada pemimpin jemaah ini agar dapat memimpin dengan baik," katanya hari ini.
Terdahulu, dalam satu sidang media di sini, Saari dan seorang lagi ADUN Pas Selangor, Hasnol Baharuddin menyatakan sokongan kepada Wan Azizah untuk menggantikan Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim.
Berikutan tindakan itu yang bertentangan dengan pendirian Majlis Syura Ulama dalam menyokong Abdul Khalid, Setiausaha Agung Pas, Mustafa Ali berkata, siasatan akan dilakukan ke atas dua pemimpin berkenaan sebelum apa-apa keputusan diambil.

NAMPAKNYA PAS PERLU BIJAK MENANGANI ISU 2 ADUN INI YANG MELANGGAR KEPUTUSAN MAJLIS SYURA...PANDAI-PANDAI BUAT KEPUTUSAN SENDIRI,MUNGKIN KERANA ADA UDANG DISEBALIK BATU..APAPUN WAN AZIZAH SUDAH BOLEH TERSENYUM BILA MEMBILANG 30 ADUN MEYOKONGNYA TERMASUK DIRINYA SEBAGAI BAKAL MB SELANGOR YANG BARU.....


2 ulasan:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    BalasPadam
  2. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya




    (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







    Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.

    BalasPadam