Selasa, 17 November 2009

GHAIRAHNYA PAS

NAMPAKNYA AYAM JANTAN PAS DAH BERKOKOK

Ketika SPR dan BN mula membuat rayuan selepas mahkamah tinggi membuat keputusan
'mengosongkan DUN Kota Siputeh', Azizan Razak dah begitu ghairah nak merampas DUN
itu............................................



ALOR SETAR - Pas sudah bersedia menghadapi pilihan raya kecil DUN Kota Siputeh berikutan berlaku kekosongan kerusi itu seperti yang diputuskan oleh Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur, semalam.Menteri Besar yang juga Pesuruhjaya Pas Kedah, Datuk Seri Azizan Abdul Razak berkata, calon yang sesuai sudah dikenalpasti sejak beberapa waktu lalu walaupun mengakui itu adalah kubu kuat UMNO dan Barisan Nasional (BN)

TAK SABAQ-SABAQ PAK HANG NI.. Rasa macam keputusan mahkamah tinggi tu..PAS dah menang dah. Luka di Bagan Pinang yang masih berdarah nak segera diubati agaknya..

Mentang-mentanglah Abu Hassan menang tipis di Kota Siputeh, Azizan rasa DUN itu mudah dirampas oleh PAS.

Teman yakin BN Parlimen Jerlun sedia mempertahankan Kota Siputeh. Dengan jumlah pengundi melayu 91.7 % UMNO perlu berusaha mengembalikan sokongan dan kepercayaan pengundi-pengundi bumiputera ini. Teman yakin Mukriz ada formula meyakinkan pengundi.Semoga SEMANGAT BAGAN PINANG akan menular di Kota Siputeh..

Azizan dah ada calon di Kota Siputeh..... hebat Pesuruhjaya PAS Kedah ni

Apakah beliau tak menilai kepimpinannya diterima rakyat atau tidak? Apakah pembangunan Kedah dapat dinilai prestasinya sehingga kini atau kawasan balak bakal habis tak lama lagi?

TEMAN yakin pengundi Kota Siputeh telah bersedia jika di amanahkan buat perubahan.Kekesalan mereka atas kesilapan PRU 12 bakal tiba masanya ditebus kembali..

PILIHAN KALI INI PASTI BERASASKAN AKAL DAN HATI AGAR TIDAK TERGADAI MARUAH DIRI.....

2 ulasan:

  1. Salam, beginilah mereka, sentiasa membuat kecoh kalau kena tang UMNO......., berapa banyak YB-YB PAs yang masih belum dapat bertugas dia orang tak sebut-sebut pun...... PAS merasakan dia terlalu gah....... Allah akan memberi pertunjuk nanti..... InsyaAllah.

    BalasPadam
  2. salam.

    Azizan Razak jgn ghairah !!! banyak berita akan tersebar di DUN Seputih !!

    BalasPadam