Isnin, 16 November 2009

KENAPA AZMIN PERLU TAKUT?


Azmin mahu saman Vickneswaran
SHAH ALAM - Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Azmin Ali sedang menimbang untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap Pengerusi Yayasan Pembangunan Belia India Malaysia, S A Vickneswaran kerana memfitnahnya.
BERANI KERANA BENAR, TAKUT KERANA SALAH... Kenapa Azmin perlu takut kalau ia tak benar . Dokumen pembelian saham kalau palsu..saham tu takan wujud.Segalanya dokumen boleh dibuktikan .Kalau ada ianya tetap ADA.

KENYATAAN MEDIA AZMIN...

Saya merasa kesal kerana apa yang berlaku hari ini menunjukkan Barisan Nasional tidak akan berhenti dari melancarkan serangan fitnah yang jahat untuk mengganggu keamanan dan ketenteraman saya dan keluarga. Saya melihat tindakan jijik yang terancang ini adalah untuk mengaibkan dan mencemarkan nama saya dan isteri. Kenyataan berunsurkan fitnah dan berniat jahat itu jelas mempunyai motif politik bertujuan merosakkan reputasi saya selaku Ahli Parlimen Gombak serta Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat.
FITNAH LAGI... Tak habis habis tuduh orang buat fitnah. Cubalah profesional sikit..Agaknya
BN ni takde kerja lain ,asyik nak buat fitnah .Bila masa nak bangunkan negara
Azmin pula bila masa nak memberi khidmat kepada pengundi dan rakyat Gombak?
Tak pasal-pasal nak saman bekas Ketua Pemuda MIC si Vickneswaran tu. Beliau hanya terima
dokumen pembelian saham 8.5 juta tu dari individu misteri yang tak dikenali.Kalau benar
Azmin mempunyai saham sebanyak itu dan dimiliki dengan jalan yang betul apa salahnya.Ramai lagi orang yang memiliki saham lebih dari itu.........
TEMAN RASA KALAU KAYA DENGAN JALAN YANG BETUL TIADA APA YANG PERLU DITAKUTKAN....
APAKAH pemimpin-pemimpin PKR tiada cara lain untuk berkuasa selain memfitnah dan menuduh BN berkonfirasi dan menyediakan BUDAK SURUHAN?
TEMAN budak HINGUSAN lagi......

1 ulasan:

  1. Salam bro, si Azmin ini memang bacul, dayus dan penakut........ macam bos dia juga takut menghadapi kebenaran...... dayus bila sanggup berkongsi lubang... kah....kah....kah.... tak pe janji wang masuk banyak..... keh...kehh....keh...

    BalasPadam