Ahad, 5 September 2010

WANITA TERUS DIAIBKAN.....


ATAS NAMA PERTANDINGAN WANITA TERUS DIRENDAHKAN MARTABATNYA......LAS VEGAS - Peserta Mexico, Jimena Navarrete dimahkotakan sebagai Ratu Cantik Universe...................

Bagi umat Islam adalah jelas pertandingan ratu cantik adalah sesuatu yang bertentangan apatah lagi ia menjatuhkan maruah wanita melalui eksploitasi melampau bilamana adegan separuh bogel perlu diadakan sebagai sebahagian dari syarat pertandingan itu sendiri.

Dari sudut Barat, mereka berpandangan kecantikan wanita adalah sesuatu yang perlu diketengah dan dipertontonkan, barulah kejelitaan dan kecantikan wanita itu terserlah.

Wanitanya pula tidak kisah dieksploitasi malah berbangga melakukannya semata-mata mahu melayakkan diri sebagai wanita paling cantik di dunia.

Oleh itu adalah tidak menghairankan setiap mereka yang menonton pertandingan ratu cantik akan terpukau dengan kecantikan wanita-wanita yang menyertainya serta berharap untuk menjadi seperti mereka melalui bantuan alat-alat kecantikan yang menjadi antara penaja utama pertandingan tersebut.

Namun tahun ini berbeza sama sekali apabila beberapa peserta diminta hadir sesi fotografi untuk majalah, sama ada dalam keadaan bogel sepenuhnya atau hanya memaparkan bahagian dada mereka sebelum pertandingan tersebut berlangsung pada 23 Ogos lepas.

Gambar rasmi yang diambil jurugambar Fadil Berisha menunjukkan beberapa peserta dengan selamba beraksi mendedahkan dada dan tubuh badan mereka. Malah ada yang berbogel dengan hanya menutup bahagian strategik tubuh mereka dengan lukisan badan...sumber utusan/kosmo.

Komen UG...Begitulah bilamana manusia telah menjadikan nafsu sebagai Tuhan mereka.Pelbagai cara diexploitasi atas nama kebebasan dan hak asasi kononnya padahal ada yang tersirat dibelakangnya...Pertandingan yang menghina wanita dan membuang rasa malu dikalangan mereka dan penontonnya..........

"Malu Itu Tidak Datang Kecuali Dengan Membawa Kebaikan" (Riwayat Bukhari & Muslim)

7 ulasan:

  1. Salam ziarah..

    Kalau dah free show..terpaksa la tertnegok..hehehe

    BalasPadam
  2. aku terpaksa tengok.. sebb nak tau tang mana yg lebihnya wanita2 ini??? tang tu ka.. tang ni kan.. tang nun ka... ilmu2!!! hahaha

    BalasPadam
  3. Sekali tengok rezki , dua kali tengok jadi dosa pulak ,kata orang tua2lah.JADI , tengok sekali jangan toleh-toleh lagi..haha

    Seriously , ini lah cara yahudi nak menawan kita bro UG.

    BalasPadam
  4. Salam..wAK J,pacat dan A.K..dah orng tayang tengoklah juga..agenda Yahudi memang nak sesatkan orang Islam.

    BalasPadam
  5. salam ziarah,
    sememang nya cara yahudi memerangkap umat islam.dari mata timbul niat yang tidak baik apatah lagi di pertontonkan tubuh badan wanita untuk memerangkapkan nafsu kita.

    waallah hu alam

    BalasPadam
  6. M.Azli dan Khucingitam...terikakasih..peliharalah mata kita dari menonton yang tak senonoh..

    BalasPadam