Jumaat, 17 September 2010

JAWATAN PRESIDEN HANYA BONEKA.


PRESIDEN TAK ADA KUASA....MACAM PATUNG atau hanya sebagai PAK TURUT kepada Penasihat... ITULAH Realitinya PKR...

Zaid akui dakwaan jawatan Presiden hanya boneka

KUALA LUMPUR 16 Sept. - Ahli Majlis Pimpinan Pusat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Zaid Ibrahim (gambar) 'mengiakan' dakwaan pelbagai pihak yang mengatakan presiden dalam parti itu hanyalah jawatan boneka kerana dakwanya ada pihak lain yang lebih berkuasa.

Zaid berkata, dalam PKR, presiden selaku orang nombor satu tidak mempunyai kuasa seperti sepatutnya kerana terdapat pihak yang lebih berkuasa iaitu Ketua Umum, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Sementara itu blog UMNO Bhg. Cheras melaporkan... PRESIDEN Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail sekadar ‘patung bernyawa’ kerana tidak berupaya menerajui parti itu sehingga terpesong matlamat perjuangannya. Menurut Naib Ketua UMNO Bahagian Cheras, Datuk Haji Md. Nasir Ghani, Dr. Wan Azizah hanya menjadi pak turut kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim dan segelintir pemimpin yang berkepentingan. PENASIHAT Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim boleh disifatkan sebagai ‘katak bukit’ yang suka menjerit memaki-hamun kerajaan kerana cita-cita beliau untuk menjadi Perdana Menteri tidak tercapai. Menurut Ketua UMNO Bahagian Cheras, Datuk Wira Syed Ali Alhabshee, gelaran ‘katak bukit’ memang tepat dipadankan dengan Anwar kerana perlakuan politiknya banyak menimbulkan kesusahan kepada rakyat. Katanya, ‘katak bukit’ bukan sekadar bijak melompat tetapi cekap berpaut di mana-mana pokok asalkan memperolehi keuntungan dan keselamatan kepada dirinya. “Pada dasarnya Dr. Wan Azizah Presiden PKR, tetapi beliau hanya patung bernyawa yang dikawal-selia oleh mereka yang berpergaruh dalam parti itu,” katanya.

SEBENARNYA SEMUA ORANG TAHU DAN LIHAT KEADAAN YANG BERLAKU ITU..SEHINGGAKAN PEMILIHAN PKR pun dalam percaturan Sang Katak Bukit seluruhnya.. Itulah yang dilakukan Anwar semasa dalam UMNO dahulu... JADI TAK HERAN LAH APA YANG BERLAKU DALAM PKR SEKARANG........

2 ulasan:

  1. Memang Puak UMNO ini datang specis sama katak Cuma nama saja berbeda.

    Bolih jadi Zaid ini hantu UMNO meresap masuk dalam PKR.

    BalasPadam