Selasa, 14 September 2010

MUSIM BAKAR MEMBAKAR..


SYAITAN BERASAL DARI API NERAKA...Begitulah ianya dicipta oleh ALLAH swt.....

Syaitan membangkang ciptaan Tuhan pada manusia dan enggan sujud di hadapan Adam seperti dilakukan oleh para malaikat lain. Tuhan bertanya kepada Syaitan: "Apakah sebabnya kamu enggan sujud menghormati sesuatu yang telah Aku ciptakan dengan tangan-Ku?" Syaitan menjawab: "Aku adalah lebih mulia dan lebih unggul dari dia. Engkau ciptakan aku dari api dan menciptakannya dari lumpur."



Pembunuhan kejam Sosilawati bersama 3 yang lain melakar satu lagi jenayah paling kejam di dunia...Perbuatan suspek 'SYAITAN' bergelar Datuk dan berjawatan profesional ini ..MEMBUNUH dan MEMBAKAR ...cuba menghilangkan bukti..tetapi kehendak ALLAH tiada siapa boleh membantah walaupun jenayah dilakukan sungguh terancang..

Bukan mudah MAYAT boleh terus menjadi abu untuk dihanyutkan ke sungai.....

SHAH ALAM - Membakar mayat seorang manusia sehingga menjadi abu memerlukan kira-kira 12 jam, kata Pensyarah Tamadun India Universiti Malaya (UM), Dr M Rajantheran.

Beliau berkata, tempoh panjang itu biasanya menggunakan kayu getah.

“Sejak dahulu lagi, kaedah membakar mayat secara tradisional bagi kaum India adalah menggunakan kayu api. Kayu api itu disusun di bawah mayat bagi memudahkan proses pembakaran.

DALAM jenayah melibatkan Sosilawati mungkin cara pembakaran tercanggih digunakan namun tubuh manusia dan tulang belulangnya bukan mudah untuk dilenyapkan.Kalau tidak masakan Mumia Firaun dan Tengkorak manusia purba berusia jutaan tahun masih boleh ditemui hingga sekarang...

Mayat Altantuya yang di BOM pun masih meninggalkan BUKTI....

Nampaknya sekarang musim bakar membakar...manusia sudah menjadi syaitan..

---Jan 20 — Lapan suspek termasuk dua beradik dan bapa saudara mereka ditahan reman seminggu untuk membantu siasatan kejadian membakar Gereja Metro Tabernacle di Desa Melawati di sini awal pagi 8 Jan lalu.

---DEMI membantah pembinaan masjid di Ground Zero dan Memperingati peristiwa 11 September Terry Jones yang anti-Islam mengistiharkan 'Hari Pembakaran Al-Quran'....

Demi melayani nafsu maka manusia-manusia puaka telah menjadi SYAITAN...

Firman Allah :

“ Terangkanlah kepadaku tentang orang yang menjadikan hawa nafsunya sebagai Tuhannya. Maka Apakah kamu dapat menjadi pemelihara atasnya? “. ( QS Al Furqan : 43 ).

Ketika hawa nafsu dapat menguasai akal dan situasi atau menguasai eksistensi manusia secara utuh, menurut Islam orang itu berubah eksistensinya menjadi non manusia, binatang, bahkan menjadi eksistensi paling rendah, yaitu asfalasafilin: darjad yang serendah-rendahnya.

SYAITAN-SYAITAN ini takkan terlepas dari pembalasan....

tetapi amat menyedihkan adalah mereka yang menjadi mangsa SYAITAN-SYAITAN ini dan tangisan mereka yang ditinggalkan....

2 ulasan:

  1. Yang terbakar, hati melayu yang pemurah, berbudi dan baik hati.

    BalasPadam
  2. Dia tahu bila mati nanti akan di bakar.... dia buatlah perkara yg serupa untuk membunuh orang lain..... tapi dia lupa Allah lebih berkuasa dari segala-galanya, sebab itu diturunkan pertunjuk sehingga segala kegiatan kejam dan songsang mereka terbongkar....

    BalasPadam