Khamis, 23 Disember 2010

Drs. Saiful BENGANG dengan PENDEDAHAN Papa Gomo...!

"Ini satu tuduhan berat ke atas saya dan saya tidak halal, tidak rela, tidak maafkan perbuatan ini dari dunia sampai akhirat kepada semua yang terlibat dalam perbuatan ini sama ada secara langsung atau tidak langsung.

"Kalau betul saya lakukan perbuatan terkutuk itu, malah saksi utama sendiri kata menangkap saya dan perempuan itu, tapi apa tindakan dia (saksi), kenapa tidak dakwa? Dakwalah," 
DEMIKIAN kata Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Pas Selising, Drs. Saipul Bahrin Mohamad menyifatkan dakwaan perlakuan zina membabitkan dirinya dengan isteri seorang guru dalam blog papa gomo, merupakan perbuatan khianat dan fitnah besar untuk menamatkan karier politiknya.

BELIAU tampil menjawab tuduhan itu dan cabaran dari Pemuda UMNO Kelantan...

KOTA BHARU, 21 Dis – Apa respon Pas? Pemuda UMNO Kelantan hari ini mencabar Pas segera tampil membuat kenyataan berhubung pendedahan yang dibuat beberapa buah blog berhubung satu isu yang cukup mengemparkan, penangkapan ADUN Selising bersama seorang wanita di dalam sebuah koc VIP keretapi dari Kuala Lumpur ke Tumpat, Kelantan baru-baru ini.

Menurutnya pendedahan oleh Ustaz Saidi Hussin yang merupakan Ketua Keselamatan Pas Semerak merangkap Ketua Keselamatan Pondok-pondok negeri Kelantan (Jawatan ketika di dalam Pas), saksi utama dalam kes tersebut, kini menjadi berita hangat di blog, facebook dan youtube.

KINI kita tunggu respon PAPA GOMO dan USTAZ Saidi yang katanya punyai bukti cukup dalam kes itu....

1 ulasan:

  1. ada bukti jangan simpan2!! nanti digelar ANWAR no2!!hahahaha

    BalasPadam