Selasa, 3 Ogos 2010

WAN AZIZAH PERLU SAHUT CABARAN EZAM


Hisyamudin Rais buat-buat tak kenal siapa itu EZAM md.Nor ......orang yang bersama-samanya
dan Anwar dalam demontrasi jalanan...

Ezam dalam roadshow ceramahnya ke seluruh negara terus menerus mencabar Wan Azizah
tentang perilaku Anwar yang menjadi RAHSIA namun pernah dibongkar kepadanya...

Ezam cabar Wan Azizah bersumpah dimana-mana masjid jika pengakuan dalam ceramahnya
tidak benar.Hishamudin Rais menggelar ceramah Ezam sebagai ceramah 'CAP AYAM' dan
pendengarnya adalah makcik-makcik Felda..seolah olah orang lain tak peduli dengan pendedahan Ezam. ......Yang Pentingnya Wan Azizah perlu menyahut cabaran Ezam...!

Petikan dari Blog Mesin taip Buruk.....

Aku percaya Wan Azizah tahu segalanya tentang Anwar sama ada sikap beliau yang suka kencing sehinggakan beliau menjadi TPM sehinggalah dalam bab-bab perilaku seksnya, sudah pasti Wan Azizah tahu dan sedar. Tetapi kenapa sehingga kini beliau masih sanggup untuk sama-sama berbohong dan kencing bersama suaminya? Apakah kerana anak-anak atau kerana begitu sayangkan Anwar, lelaki yang melarikannya ke Siam untuk dikahwini dahulu?

Sampai bila Wan Azizah sanggup "menyimpan rahsia" tentang siapa Anwar sebenar? Apakah sampai beliau menghembus nafas terakhir? Apakah Wan Azizah juga sanggup melihat agama, bangsa dan negara hancur hanya kerana menyokong usaha si suami yang mahu menjadi Perdana Menteri?



salinan artikel Utusan Malaysia

Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail diminta supaya menginsafi kesilapan dan masih belum terlambat untuknya kembali ke pangkal jalan.

Bekas Naib Presiden PKR, Datin Saidatul Badru Tun Said Keruak berkata, semua yang mengaku beragama Islam perlu ingat bahawa kehidupan manusia tidak hanya berakhir di dunia sahaja tetapi akan berterusan hingga ke akhirat.

Menurutnya, beliau yang juga seorang wanita, isteri dan mempunyai anak-anak mengakui amat memahami situasi yang dihadapi oleh Wan Azizah iaitu keperluan untuk menjaga maruah suami.

“Tetapi kita sebagai isteri juga mempunyai tanggungjawab kepada negara. Sekiranya, suami sudah merosakkan negara kita mesti minta dia berhenti dan tidak (lagi) menyokong tindakannya.

“Letakkanlah kepentingan negara mengatasi kepentingan suami untuk mencapai cita-cita peribadinya. Kasihanlah kepada penyokong dan rakyat yang tidak tahu apa-apa, fikirkanlah maruah anak-anak dan hidup mereka di dunia dan akhirat.

“Kita bukan nak hidup di dunia sahaja, saya tahu Wan Azizah mengetahui hal sebenar dan saya kecewa demi kepentingan politik suami dan dirinya (sanggup) dia berbohong kepada rakyat,” katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.

Beliau mengulas kenyataan Datuk S. Nallakaruppan yang menyatakan bahawa Wan Azizah selayaknya diberi anugerah ‘Pelakon Wanita Terbaik 2010′ atas kehebatan ‘lakonannya’ ketika berhadapan dengan rakyat.

Beliau yang juga bekas rakan karib, Penasihat PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim secara sinis bersedia mengemukakan cadangan itu kepada Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Dr. Rais Yatim untuk dipertimbangkan.

Sumber: Utusan.com.my

Doa berjela-jela menunjukkan alim sangat sebelum mengutuk dan menghina Anwar dan Ezam

dikatakan menjilat ludahnya kembali...begitu kata Hisyamudin Rais tetapi beliau harus sedar

siapa yang mengajar seperti itu dalam kembara politiknya.....bukankah Anwar..!

Bukankah sikap warak Anwar yang ditunjukkan untuk menutup perilaku ......... sebenar sehingga begitu

ramai yang terpedaya akan LAKONAN politiknya....... WAN AZIZAH..TURUT BERLAKON BERSAMA SUAMI TERSAYANG.....!

2 ulasan:

  1. Kesihan....kesihan....kesihan....

    BalasPadam
  2. susah juga nak jaga nama baik suami..
    syurga dibawah telapak kaki suami
    jika derhaka kita padanya
    dosa pula dapatnya

    tapi jika suami berbuat dosa
    tidak salah utk kita bekerjasama dgn pihak berkuasa
    utk menyedarkan suami atau mereka yg bersalah

    BalasPadam