Khamis, 11 November 2010

Kalau dah PENING tinggalkan saja.......

PENING!....
PENING!...
PENING!.......

Ahli PKR  kini "pening" melihat apa yang berlaku dalam parti itu.  Zaid atau Azmin yang betul ? 
dan kenapa kekalutan  berlaku?. 

.......Azmin mendakwa menerima sokongan baik untuk memberikan khidmat bagi membawa parti itu ke tahap yang lebih tinggi. 
 
........Datuk Zaid Ibrahim mendesak agar Azmin dan penasihat PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim berundur daripada parti itu kerana didakwa merekalah yang membawa masalah kepada PKR.
Nampaknya PKR kian rebah....selepas menjadi parti keluar ramai-ramai.....


.......10 YB PKR keluar jadi bebas ( 5 ADUN 5 MP ).......Dahsyat...dahsyat...!



Jawatankuasa Pemilihan Pusat (JPP) yang kononnya telus sebenarnya "berat sebelah",penuh penipuan dan banyak keputusan yang meragukan berlaku. Amat meragukan juga anggota JPP itu dilantik dikalangan ahli parti yang boleh mengundi.Ratusan rekod bantahan kerana tak puashati ...memalukan...Akhirnya ianya langsung tidak telus dan bebas dari kekangan pihak atasan. Inilah sebenarnya berlaku dalam pemilihan PKR sehingga Zaid Ibrahim angkat kaki .

Mungkin ramai lagi yang kena muhasabah diri dan tinggalkan PKR yang semakin kalut.Kalau nak suruh atau nasihatkan Anwar berhenti ...pasti tak jalan...maklumlah PKR dia punya....


Lebih baik ahli-ahli PKR yang dikatakan berjumlah 400,000 orang itu yang mengalah...TINGGALKANLAH PERJUANGAN YANG SIA-SIA....!





Tiada ulasan:

Catat Ulasan