Isnin, 1 November 2010

PAS Bohong lagi......

"Benda ni tak betul... saya pun hairan mengapa orang yang mewakili parti Islam membuat pembohongan semacam itu," kata Tengku Razaliegh kepada pemberita selepas mengadakan pertemuan dengan pengundi Cina di Kampung Sungai Buru, Tanah Putih di Gua Musang malam semalam.

Kali ini Tengku Razaleigh Hamzah pula terpaksa menafikan dakwaan PAS yang mengatakan beliau mengkhianati Orang Asli di negeri Kelantan.
Tengku Razaleigh berkata dakwaan bahawa beliau melarikan fail-fail mengandungi permohonan tanah golongan itu semasa membawa Semangat 46 keluar dari Angkatan Perpaduan Umah dan menyertai Umno adalah tidak benar sama sekali dan fail yang dikatakan itu juga sebenarnya tidak wujud.sumber bernama & mkini.

Mengulas dakwaan PAS tentang perkara itu wujud semasa S46  bergabung dengan PAS......soal kebajikan Orang Asli termasuk soal pemberian tanah tidak pernah dibincangkan oleh jawatankuasa tertinggi gabungan parti itu yang turut disertai beliau dan Presiden PAS ketika itu Datuk Fadzil Noor.

Paling jelas N45 Galas dipenuhi dengan Pembohongan,Rasuah dan Serangan peribadi oleh parti yang mengaku memperjuangkan Islam demi mempertahankan kerusi itu...Sengaja dicari perkara-perkara yang boleh dijadikan isu walaupun terpaksa memfitnah sesaorang.....

Seperti kata Tengku Razaliegh....."Jika PAS nak serang (peribadi) itu mereka punya hal...dia tanggunglah (dosa)...kita hanya akan tetap menerangkan mengenai dasar kerajaan dan apa yang akan kita lakukan untuk kebajikan rakyat. 

Aku percaya dengan pengalaman dan kematangan politik 'ORANG LAMA' macam Tengku ...PAS perlu berhati-hati menyerang peribadi mahupun karier politiknya.......

1 ulasan:

  1. salam brother UG
    pening kepala baca paper hari nih
    penuh dgn kemalangan ngeri
    kes culik tapi bercuti
    kes kereta terbakar
    kes langgar lari
    politik tak habis2 berbohong...
    fenin2...

    BalasPadam